31 lip 2018

Muzyczny wehikuł czasu cz. 22

Jest wtorek tak, więc  zapraszam na następną podróż muzycznym wehikułem czasu. Tym razem za sprawą kilku śpiewających kobiet przeniosę Was Drodzy Czytelnicy do lat  siedemdziesiątych i osiemdziesiątych. Gotowi ? Jeśli tak, zapraszam do słuchania. 
 źródło: pixbay. com

1. Halina Frąckowiak Tin Pall Alley- piosenka powstała w 1984 roku.   Słowa napisał Janusz Kondratowicz, a muzykę skomponował Jarosław Kukulski.  
 2. Irena Jarocka Wymyśliłam Cię - utwór pochodzi z 1972 roku. Znalazł się na płycie Ireny Jarockiej zatytułowanej W Cieniu Dobrego Drzewa.  Tekst napisał Jan Zalewski, a muzykę Marian Zacharewicz.
 3. Anna Jantar Staruszek Świat- utwór z 1975 roku. Artystka zaśpiewała go między innymi na Festiwalu  w Sopocie. Tekst do utworu napisał Jerzy Klejny, a muzykę skomponował Wojciech Trzciński.

Udanego dnia Anne 18.

 

4 komentarze:

  1. Znam kilka utworów Anny Jantar

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się ich słucha, lata mojego dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piosenki, z przyjemnością się ich słucha obecnie :) A Wymyśliłam Ciebie to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.