17 sie 2019

Nastrojowo i lirycznie # 59 Ed Sheeran Tenerife Sea

W dzisiejszej odsłonie cyklu Nastrojowo i lirycznie będzie o mniej znanej piosence bardzo znanego wokalisty.  O Tenerife Sea Eda Sheerana. 


 











 
Utwór ten powstał w 2013 roku. Znalazł się na drugiej studyjnej płycie Sheerana czyli krążku X.  Jednak nie został wybrany na singiel.
Jako ciekawostkę warto dodać, że  piosenka ta po raz pierwszy została wykonana na żywo 29 października 2013 roku podczas koncertu Eda w Madisson Square Garden w Nowym Jorku. 

Tekst: Ed Sheeran 
Muzyka: Ed Sheeran 

Znaliście ten utwór wcześniej, lubicie twórczość Eda ? 
Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18. 

3 komentarze:

  1. Jak o Teneryfie, to mnie to interesuje...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ed Sheeran jest mi obojętny. Chyba jestem za stary na jego twórczość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka bardzo chętnie słucha tego wykonawcy, kilka kawałków i w mojej głowie chodzi, choć ten akurat nie. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.