12 sie 2019

Stare piosenki w nowych werjach Covery cz. 32

Drodzy Czytelnicy. Jest poniedziałek, a więc dzień poświęcony cyklowi z coverami. Tym razem będzie bardzo różnorodnie. Wśród dzisiejszych propozycji jest piosenka z musicalu, i eurowizyjny hit Roksany Węgiel w wersji akustycznej. Do tego  piękne choć raczej mało znane polskie utwory  z tekstami Agnieszki Osieckiej, Jonasza Kofty i Wojciecha Młynarskiego. 

Śpiewają  przede wszystkim młode, utalentowane dziewczyny z akompaniamentem fortepianu  lub gitary.  Śpiewają w większości na żywo, a covery zostały nagrane w bardzo ładnych okolicznościach przyrody. Jedno z wykonań miało miejsce podczas drugiej edycji Wodecki Twist Festiwal w Krakowie. Cover piosenki z musicalu Aladyn nagrały wokalistki Studia Accantus.

Jest jeden męski cover- wielki przebój Zbigniewa Wodeckiego w wykonaniu Dawida Podsiadło.

Słuchajcie, oglądajcie , zachwycajcie się bo jest czym.  Młodzi mają głos.


1. Sylwia Banasik, Małgorzata Chruściel , Małgorzata Kozłowska i Zuzanna Makowska Wśród pałacu ścian (piosenka z musicalu Aladyn).
 
2. Magda Bereda Anyone I Want To Be (org. Roksana Węgiel).  

 3. Anastazja Karolina Lizer  i Maciek Czemplik Ździebełko Ciepełko( org. Jonasz Kofta). 
 4. Dawid Podsiadło Lubię wracać tam gdzie byłem (org. Zbigniew Wodecki).
 5. Aneta Szymczyk i Maciej Czemplik Stare buty Van Gogha (org. Bogusław Mec).
6. Judyta Wenda i Maciek Czemplik Ja Cię mam (org, Maryla Rodowicz). 

Każdy z zaprezentowanych coverów zrobił na mnie  duże wrażenie, więc nie potrafię wskazać tego najlepszego. Czy Wy jesteście w stanie wybrać ? Jeśli tak napiszcie w komentarzu uzasadniając swój wybór. Jestem ciekawa Waszych opinii. Zdradźcie też czy znacie wszystkie piosenki w oryginalnych wykonaniach. 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

5 komentarzy:

  1. Jejku śliczne najbardziej podoba mi sie 1 i ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wykonania pokazują prawdziwy głos i talent śpiewających. Do Wodeckiego i Podsiadły mam słabość 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow myślalam ze większosc tych piosenek jest nowa a tu taki zonk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem sentymentalna, zawsze wielę te oryginalne piosenki

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.