27 sie 2019

Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz. 33

W inny dzień niż zazwyczaj, ale znów mam dla Was kilka coverów. Wybrałam piosenki, które bardzo lubię. 

Wybrałam  cztery utwory w języku polskim i jeden w języku angielskim. Postawiłam na covery nagrane z akompaniamentem gitary, bo uważam, że ten instrument dodaje uroku i w połączeniu z wokalem daje lepszy efekt.
  
Oglądajcie, doceniajcie, bo myślę, że to naprawdę udane wykonania, choć są zupełnie inne niż oryginały. Inne głosy, zmienione aranżacje, ale wszystko zaśpiewane i zagrane na wysokim poziomie.
 
1. Ana Andrzejewska & Bartek Bednarek Miłość Miłość (org. Krzysztof Zalewski).
 2. Anastazja Karolina Lizer i Maciek Czemplik W moim magicznym domu (org. Hanna Banaszak). 
 3. Adam Kubera i Carla Fernandes I Don't Care (org. Ed Sheeran i Justin Bieber).
4. Małgorzata Kozłowska i Bartek Alber Prosta piosenka (org. Poluzjanci).
 5. Marcin Sójka Czas nas uczy pogody Live Performance (org. Grażyna Łobaszewska). 

Czy któreś z nagrań szczególnie Wam się podoba , Lubicie te piosenki w oryginalnych wersjach ? Jeśli tak to którą najbardziej i dlaczego ? 

Miłego słuchania i odkrywania tych utworów niejako na nowo.

Udanego dnia Anne 18.  

6 komentarzy:

  1. Powroty do starych przebojów, nadawanie im nowej aranżacji, ma swój urok, choć mnie i tak zawsze oryginalne wersje najbardziej cieszą, pierwsze wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię stare piosenki takie z czasów młodości moich rodziców. Wtedy muzyka miała całkiem inny wymiar

    OdpowiedzUsuń
  3. Covery bardzo lubimy a niektóre są nawet lepsze niż oryginały

    OdpowiedzUsuń
  4. Piąteczkę całkiem przyjemnie się słucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Covery bywają często lepsze niż ich oryginały, są dobrze dopasowane do obecnych czasów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 1 to ostatnio moja ukochana piosenka - i jej cover też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.