11 sty 2022

Muzyczny wehikuł czasu cz. 27. Muzycy rodzice śpiewają dla swoich dzieci

Drodzy Czytelnicy. Dziś wtorek czyli dzień, który był zazwyczaj dniem zarezerwowanym dla  cyklu Muzyczny wehikuł czasu. Cykl powraca po  ponad rocznej przerwie.

Dziś pokażę Wam Wam piosenki, które śpiewający rodzice nagrali dla swoich dzieci.  1 czerwca 2018 roku opublikowałam  już podobny post Playlista na Dzień Dziecka. Jednak piosenek nagranych przez rodziców muzyków dla swoich dzieci jest jeszcze kilka.

Zapraszam do  słuchania.

źródło

 1. Piotr Cugowski Takich jak My nie znał świat


 2. Igor Herbut Jasny


 3. Patrycja Markowska Na obrazach zwykłych słów (dla synka). 

 

4. Patrycja Markowska W kamiennej dżungli blues

 


Który z  zaprezentowanych utworów jest Waszym ulubionym ? Może wolicie te piosenki, które pokazywałam w poście z 2018 roku ?  Jeśli go nie czytaliście nadróbcie, bo warto. Znajdziecie tam utwory z pięknymi tekstami. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.

 




 

 



 

 


 


 



 

 

  





9 komentarzy:

  1. Super sprawa. Nawet nie wiedziałam, że takie piosenki istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych utworów, chętnie przesłucham. Bardzo lubię wokal Igora

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska11 stycznia 2022 21:14

    Te utwory to dla mnie kompletna nowość, mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to w sumie nie słucham takich piosenek. Chyba, że lecą w radio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno dla dzieci tych muzyków takie piosenki to wyjątkowe utwory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo tego, że są to popularni wykonawcy - nie słyszałam tych utworów. Chętnie to nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że takie piosenki istnieją. U mnie wygrywa Cugowski, lubię jego głos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię piosenkę Herbuta oraz te Markowskiej. To piękny gest jeśli ofiarowują swoim dzieciom swoje piosenki

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.