31 sty 2022

Nastrojowo i lirycznie# 67 Ewa Farna U mamy( Korzenie i skrzydła)

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu Nastrojowo i lirycznie piosenka z najnowszej, bo wydanej 28 stycznia 2022 roku płyty Ewy Farnej Umami.
 
Piosenka, której za chwilę posłuchacie jest szczególna z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że jest ostatnią na albumie, a po drugie dlatego, że Ewa napisała ją dla swojego niespełna trzyletniego syna Artura.

Niebawem artystka powita na świecie drugą pociechę, więc ta kompozycja może być dla niej naprawdę ważna. Zresztą posłuchajcie sami. 

Cały album możecie znaleźć Tutaj


 
Tekst: Ewa Farna
Muzyka: Marta "Sarsa" Markiewicz 
 
Wolicie Ewę w rockowym czy nastrojowym wydaniu ? 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  
 

7 komentarzy:

  1. rzeczywiście ładny kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ją i jako piosenkarkę, i jako osobę Wydaje się normalna i chyba showbiznes jej nie zepsuł, jak niektórych innych celebrytów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie glos i wrazliwosc ewy ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam tyły. Myślałam, że Ewa jest aktualnie w pierwszej ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna piosenka. Podoba mi się muzyczna przemiana tej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie słuchałam nic tej piosenkarki, więc nie mam porównania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska1 lutego 2022 10:30

    Nie za bardzo interesuję się dorobkiem tej piosenkarki.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.