2 sty 2022

Playlista z zagranicznymi nowościami z końca 2021 roku

Drodzy Czytelnicy. Witajcie w 2022 roku. Zanim pokażę Wam jakiekolwiek styczniowe nowości muzyczne wrócę jeszcze na chwilę do zeszłego roku.  Przygotowałam playlistę z utworami moich ulubionych zagranicznych artystów. Są to piosenki z ostatnich miesięcy 2021 roku. 

Tak jak wspomniałam wśród wokalistów, których za chwilę posłuchacie będą moi ulubieńcy tj. Sam Smith, Ed Sheeran, Adele i Ariana Grande.  Mogłabym wybrać wiele znakomitych utworów, ale ostatecznie wybrałam tylko osiem, aby nie zanudzić Was zbyt dużą ilością nastrojowych dźwięków. 

Zapraszam do słuchania.

 

źródło

1. Sam Smith i Summer Walker You Will Be Find

 

 2. Ed Sheeran First Times

 

 3. Ed Sheeran Leave Your Life

 

 4. Ed SheeranVistitng Hours

5.  Adele Strangers By Nature


6.   Adele To Be Loved

 

7. Adele Easy On Me

 

8. Ariana Grande i Kid Cudi Just Look Up


Co powiecie na taką mocno liryczną playlistę ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 



 




 

 


 




 

 

 

 




 



 



 

3 komentarze:

  1. Kojarzę tych artystów, więc będę miała się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie utwory, więc mi jak najbardziej pasuje. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adele już kilkakrotnie z córką przesłuchałyśmy, generalnie lubimy jej muzyczną twórczość. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.