14 paź 2016

Muzyczny wehikuł czasu cz 14.

Po ostatniej wyjątkowej odsłonie z piosenkami charytatywnymi wracam do stałych punktów cyklu.   Były piosenki solistów, solistek, duety damsko- męskie i utwory zespołów założonych przez panów. Pora dopuścić do głosu grupy, gdzie rządzą kobiety. Miłego słuchania.


źródło

1) Bajm Nie ma wody na  pustyni.

 2)Brathanki Gdzie ten, który powie mi
 3) Farba Chcę tu zostać
 4) H2O Oszukam czas.
 5) Hey Mimo wszystko.
 6) Łzy Aniele Mój.
 7) Maanam Nie poganiaj mnie bo tracę oddech
 8) Sumptuastic Mali wielcy 
 9) Wanda i Banda Nie będę Julią 
 10) Varius Manx Wolni w niewoli.
Dziesięć piosenek każda z trochę innego okresu. Jedne powstały na długo przed tym zanim się urodziłam, a drugie towarzyszyły mi kiedy byłam małą dziewczynką i nastolatką. Jeszcze inne odkryłam dopiero szukając inspiracji do dzisiejszego posta. Są tu utwory kultowe  (1, 2, 9), ale też takie, które być może nie każdy kojarzy ( 5, 10). Co sądzicie o takiej mieszance  dźwięków ? Anne 18. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.