24 paź 2016

MOJE TOP 5 Natalia Kukulska.

Po długiej przerwie znów pojawia się tutaj cykl Moje Top 5. Postanowiłam także powrócić do jego pierwotnej formuły kiedy to nie dodawałam do piosenek żadnego komentarza. Nadmienię tylko, że utwory Natalii Kukulskiej, których za chwilę posłuchacie pochodzą z różnych okresów jej artystycznego życia. 
1) Dłoń 

2) Decymy

 3) Przychodzimy tylko raz
4) Ex equo dwa utwory Pół na pół oraz W Biegu
 5) Miau 


Poza rankingiem chciałabym przypomnieć  piosenkę Po tamtej stronie , która jak mówi sama Natalia poświęcona jest jej tragicznie zmarłej mamie Annie Jantar
 
 Występ w kultowym programie Od Przedszkola do Opola. 
Miłego słuchania Anne 18. 

2 komentarze:

  1. Nie jestem wielkim fanem Natalii. Gdybym miał wybierać to u mnie wygrało by chyba "W Biegu".
    U mnie 200 notowanie mojej listy. Zapraszam Musictop.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Natalię za jej kulturę muzyczną, ale najbardziej podobała mi się gdy byłyśmy dziećmi :) uwielbiałam jej płytę i Okruszka

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.