14 paź 2017

Mieszanka dźwięków- ballady i dynamiczne utwory czyli to czego ostatnio słucham.

Sobota na blogu będzie tak zwanym dniem mieszanym w jednym tygodniu pojawi się wtedy recenzja, w drugim playlista w trzecim  ranking Moje Top 5  a w czwartym może jakiś wywiad? Zobaczymy. Dzisiaj będzie playlista.  Zabieram Was do swojego muzycznego świata, pokazuję piosenki, których aktualnie słucham.


1. Ed Sheeran Perfect - singiel z najnowszej płyty Divide. Takiego Eda lubię najbardziej. 
2. Ed Sheeran Happier-  jesienna chandra ? taka muzyka to idealne lekarstwo. 
 3. Ed Sheeran Supermarket Flowers- ostatnia, dwunasta piosenka z trzeciego krążka Eda w wersji standardowej ( wersja deluxe zawiera dwa dodatkowe utwory). 
 4. Niall Horan Slow Hands - utwór, który odkryłam stosunkowo niedawno, a który może dodać nam energii i ochoty do działania  w deszczowe dni. 
 5. Harry Styles Sign of the times - dowód na to, że oglądając muzyczny talent show można nie tylko posłuchać zdolnych ludzi , ale i poznać nowe piosenki. 
6. Sam Smith Lay Me Down- jedna z moich ulubionych piosenek Sama z płyty In The Lonley Hour, którą niebawem dla Was zrecenzuję.

7. James Morrison I Wont Let You Go - kompozycja z 2011 roku, a ja poznaję ją dopiero teraz. Jak to mówią lepiej późno niż wcale. 
 8. Jessie Ware Say You Love Me - nie wiem jakim cudem ta piosenka do tej pory się na tym blogu nie pojawiła. To jedna z moich ulubionych ballad, bardzo często jej słucham . Bardzo wiele osób ją coveruje, ale mnie przekonuje jedynie oryginał. 
9. Calumn Scott Dancing On My Own - ta piosenka znalazła się na liście dzięki dobrodziejstwu serwisu Youtube. Tak dobrze widzicie. Już tłumaczę w czym rzecz. Otóż pewnego dnia słucham sobie Eda Sheerana i innych klimatycznych utworów , a następnego dnia w sekcji Wybrane dla Ciebie pojawia się właśnie ta piosenka. Klikam i po pierwszym przesłuchaniu jestem na tak. 
 
10. Dua Lipa Be The One - to, że najbardziej lubię nastrojowe kompozycje nie oznacza, że nie słucham bardziej energetycznych utworów. Takich jak ten poniżej. 

11. Lady Gaga Milion Reasons - nie przepadam za tą wokalistką, ale utwór , którego za chwilę posłuchacie niespodziewanie nawet dla mnie samej wyjątkowo przypadł mi do gustu. 
13. Miley Cyrus Malibu- identyczna sytuacja jak w przypadku utworu nr 5 czyli przez cover do oryginału.
 
14. Mandy Moore Only Hope - piosenka ze ścieżki dźwiękowej do filmu Szkoła Uczuć będącego adaptacją powieści Jesienna miłość Nicholasa Sparksa. Książka ta jest naprawdę niezwykła. Jeśli jeszcze jej nie czytaliście nadróbcie zaległości, bo warto. 
15. John Legend All Of Me- gdybym miała robić ranking Top 10 moich ulubionych ballad ta piosenka znalazłaby się w pierwszej trójce. 
16. Adele All I Ask -na tak lirycznej playliście nie mogło zabraknąć utworu Adele, której słucham od 2009 roku. 
17.Charie Puth One Call Away- taka leniwa , nastrojowa kompozycja. Lubię to.
 18. Discloure feat Sam Smith Omen - pierwotnie ta piosenka miała pojawić się tutaj jutro w cyklu Super duet, ale zmieniłam zdanie i wstawiam ją już dzisiaj.  Co wybrałam na jutro ? Niespodzianka.
 
19. Amy Winehouse Love Is a Losing Game -piosenka o ciemnej stronie miłości. Kolejna o, której przypomniałam sobie dzięki Meloradio
20. Christina Aguilera & A Great Big World Say something - na koniec zostawiłam prawdziwą perełkę. Utwór, który już raz się tutaj pojawił i który jest jedną z piękniejszych ballad o miłości jakie słyszałam. 
 
Miłego słuchania, mam nadzieję, że na tej liście jest chociaż jedna lubiana przez Was piosenka.  Udanego dnia Anne 18.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.