13 paź 2017

Muzyczna inność cz. 3

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej
źródło: pixbay

1. Karolina Baszak Prawdziwa Historia- piosenka, której nie słyszałam jeszcze w żadnej stacji radiowej. O jej istnieniu dowiedziałam się dzięki mojej koleżance. Asiu- dziękuję za inspirację. 
2 .Natalia Kukulska Halo tu Ziemia - drugi singiel z najnowszej płyty Natalii. O kulisach powstawania teledysku wokalistka opowiadała niedawno  w audycji Muzyczna Jedynka
3. Soulove Błąd - pierwszy autorski utwór  soulowej grupy z Kielc. Dwie wokalistki Małgorzata Nakonieczna i Paulina Tarasińska pokazały klasę.  Wcześniej grając covery występowały jako  Królowe Soulu. 
 
 4. Daria Zawiałow Miłostki - trzeci i mój ulubiony singiel z płyty A kysz

Na dziś to wszystkie utwory. Któryś wpadł Wam w ucho ? 
Miłego słuchania Anne 18. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.