9 paź 2017

Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz. 12

Nowy tydzień i kolejne zmiany na blogu.  Od dzisiaj poniedziałek będzie dniem cyklu Stare piosenki w nowych wersjach- Covery. Jednak przymiotnik stare  jest tu umowny, bo będą pojawiać się także piosenki sprzed np. trzech lat. Będą, ale dzisiaj jeszcze starsze utwory. 

 źródło :pixbay

1. Paulina Lulek Będzie tak jak jest (org. Anna Jurksztowicz)- wpisałam w wyszukiwarkę imię i nazwisko wokalistki w poszukiwaniu jej autorskich kompozycji. Jednak oprócz nagrań z występów w popularnym talent show znalazłam ten oto cover. Znalazłam i poznałam nową piosenkę.
 2. Natalia Krakowiak &Jerzy Grzechnik Endless love (org. Diana Ross i Lionel Richie)- szkoda, że ten duet nie nagrał razem czegoś poza coverem. Fajnie razem brzmią. 
 3. Joanna Smajdor & Big Band AM Katowice You give me something (org. James Morisson)- mam nadzieję, że Asia, która po udziale w trzeciej edycji The Voice of Poland  zamiast na karierze postanowiłam skupić się na studiach w Akademii Muzycznej w Katowicach teraz wypłynie na szerokie wody. 
4. Agnieszka Twardowska One moment in time (org. Whitney Houston)- nagranie z występu podczas Gali Olimpijskiej Rio 2016. Nieprzypadkowo właśnie ta piosenka na tej gali- Whitney nagrała ten utwór dla stacji NBC na Letnie Igrzyska Olimpijskie Seul 1988. Agnieszka zaśpiewała to naprawdę dobrze jak zresztą każdy cover. Jednak ta niesamowicie zdolna wokalistka ma także własne kompozycje , o których niebawem też coś napiszę. Póki co posłuchajcie jej wersji przeboju Whitney. 
 
Udanego dnia. Anne 18.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.