3 paź 2017

Muzyczny wehikuł czasu cz. 18

Przyszła pora na kolejną kartkę z muzycznego notesu pt Wehikuł czasu. Zgodnie z przyjętym w cyklu systemem czas dopuścić do głosu zespoły. A tym samym przypomnieć ich  wielkie przeboje, ale nie tylko.  Może dzięki mojemu wpisowi ktoś pozna jakąś nową piosenkę ? 

 Fot. pixbay.com
  
1. De Mono Kamień i aksamit- piosenka, którą 23 lata temu napisał i skomponował Marek Kościkiewicz . Jest to jeden z największych hitów grupy. 
 
2. Dżem Na swoim brzegu - perełka znaleziona podczas przesłuchiwania tych mniej znanych utworów zespołu.
 

3. Mafia Imię deszczu - pewnie nieraz mieliście taką sytuacje, że oglądacie sobie serial/ film/ nagrania na Youtube i nagle słyszycie utwór, o którego istnieniu zdążyliście już zapomnieć. U mnie tak było z tą piosenką. 
 
4. Perfect Bujając w obłokach - kompozycja, której nie znałam zanim nie zaczęłam szukać inspiracji do dzisiejszego posta. A Wy , kojarzycie ten numer ? 

Dzisiaj mniej utworów niż zwykle, ale czasem mniej znaczy więcej. Miłego słuchania Anne 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.