29 mar 2015

MOJE TOP 5 Justyna Steczkowska.

Witajcie weekendowo. W  jednym z  ostatnich  postów napisałam między innymi o tym co  zamierzam opublikować na blogu w najbliższym czasie. Od dzisiaj zaczynam realizować złożone niedawno obietnice. Na początek pięć moich ulubionych piosenek  świetnej wokalistki i trenerki w programie The Voice of Poland - Justyny Steczkowskiej.  Kolejność utworów jest absolutnie przypadkowa. Miłego słuchania. 

1) Wracam do domu-bardzo emocjonalna piosenka, którą napisał i skomponował Łukasz Rutkowski. Kompozycja znalazła się na ósmym studyjnym albumie artystki z 2007r zatytułowanym Daj mi chwilę. Możemy ją również usłyszeć w popularnym serialu TVN Prawo Agaty

2) Daj mi chwilę- utwór ten podobnie jak piosenka numer jeden powstał w 2007r, znalazł się na ósmej płycie oraz został napisany i skomponowany przez Łukasza Rutkowskiego.
3) To nie miłość, to tylko złudzenie- trzecia piosenka z albumu Daj mi chwilę. Tekst do niej napisała sama Justyna Steczkowska natomiast muzykę skomponowali Tomasz Bonarowski i Ania Dąbrowska.
4) Dziewczyna Szamana- pierwszy singiel i jeden z największych przebojów artystki. Utwór powstał w latach 1995-1996.  Tekst napisał Grzegorz  Ciechowski  natomiast muzykę skomponowała  Justyna Steczkowska wraz z Pawłem Fortuną.
5) Terra- singiel  promujący najnowszą płytę artystki zatytułowaną Anima. Muzykę skomponowała Justyna Steczkowska, a słowa napisała Katarzyna Nosowska.
Miłego słuchania Anne 18.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.