7 wrz 2016

SUPER DUET # 21 Edyta Górniak & David Foster I Have Nothig (org. Whitney Houston).

Po długiej przerwie wraca cykl Super Duet. Chciałam wrócić z czymś wyjątkowym, długo szukałam odpowiedniego nagrania.  Aż w końcu znalazłam. 
Edyta Górniak & David Foster wykonali wspólnie wielki przebój Whitney Houston. Duet miał miejsce podczas ekskluzywnego koncertu dla ambasady Indonezji , który odbył się 6 września 2016 roku.
Dawno nie słyszałam tak dobrego coveru w wykonaniu Edyty. Prawdziwy majstersztyk, idealne muzyczne porozumienie między dwójką fenomenalnych artystów. Zresztą zobaczcie i posłuchajcie sami, a potem napiszcie czy przyznajecie mi rację czy też nie.


Udanego wieczoru, Anne 18.

1 komentarz:

  1. Bardzo cenie sobie talent Edyty. Przydałby się jej ktoś, kto pomógłby nagrać płytę z dobrym repertuarem.
    A ten duet jest genialny!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.