20 lis 2017

Stare piosenki w nowych wersjach covery cz. 14

Przed Wami nowa porcja coverów. Zapraszam do słuchania. 

1. Azzja & Hubert Hello (org. Adele)-znalazłam ten cover kilka dni temu i nie mogę przestać słuchać. Naprawdę świetna robota. No i to klimatyczne miejsce nagrania. Po prostu brawo. 
 2. Martyna Kasprzycka & Maciek Czemplik Prześliczna Wiolonczelistka (org. Skaldowie)- oryginalny głos, gitara, wielki przebój i świetny plener. Uwielbiam ten kanał za to, że pojawiają się na nim głównie covery starych, nieco zapomnianych polskich utworów. To jest akurat klasyk, który wszyscy znamy,  ale obejrzyjcie inne nagrania, a zobaczycie, że mam rację. 
3. Małgorzata Nakonieczna Jestem kobietą (org. Edyta Górniak)-dziewczyna, której kibicuje i na której solową płytę czekam od kilku lat. Mam nadzieję, że kiedyś ją nagra. Ma głos lepszy niż kilka topowych polskich wokalistek młodego pokolenia. Myślę, że sama Edyta Górniak pochwaliłaby ten cover. 
 4. Natalia Szroeder Be The One (org. Dua Lipa)-  nagranie z mini koncertu Natalii w radiu RMF FM, który odbył się w ramach cyklu Poplista Plus Live Session.  Jest to jedna z tych polskich wokalistek, które mają światowy głos i zadatki na międzynarodową karierę. Pozostaje mi tylko życzyć jej, aby kiedyś znalazła kompozytora i producenta, który pomoże jej nagrać płytę z repertuarem na światowym poziomie. 
 5. Adam Stachowiak & Michał Łoniewski Prosta piosenka (org. Poluzjanci)- nikt nie jest w stanie zaśpiewać tego tak jak Kuba Badach, ale Adam zinterpretował to na swój sposób i o to chodzi.  Cover wykonany podczas koncertu w Szamotulskim Domu Kultury.  Czekam na trzeci singiel Stachowiaka, bo dwa pierwsze mi się podobały. 
  
Udanego dnia Anne 18. 

1 komentarz:

  1. Mimo ze nie przepadam za coverami, wole jednak originaly, to podobaja mi sie jakie utwory wybralas :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.