6 wrz 2018

Stare piosenki w nowych wersjach - Covery cz. 25

Dwudziesta piąta odsłona cyklu , w którym prezentuję covery wyjątkowo pojawia się w czwartek. Tym razem wybrałam cztery nagrania. Mam nadzieję , że Wam się spodobają.

źródło: pixbay. com
1. Agnieszka Dziewit.  Jelaous (org. Labirinth) - ciekawy głos i piosenka, która wydaje mi się trudna do zaśpiewania. Cover nagrany podczas warsztatów Just Cover It w Warszawie.
 2. Martyna Kasprzycka & Maciek Czemplik Nie oglądam się za chłopakami ( org. Hanka Konieczna). Jedna z wielu polskich piosenek, którą usłyszałam dzięki temu, że śledzę nagrania ukazujące się na wspomnianym kanale.   Plus nie tylko za dobre wykonanie, ale także za wybór miejsca do nagrania coveru.
 3. Julia Mika & Maciek Czemplik Tonę (org. Maryla Rodowicz). Wokalistka, która na kanale  czemplik music pojawia się po raz pierwszy. Interesujący bluesowy głos, ambitny repertuar i gitara. Z takiego połączenia musiało wyjść coś wartościowego.  W ramach ciekawostki dodam, że tekst do piosenki Tonę był jednym z ostatnich jakie napisała Agnieszka Osiecka. Utwór ten znalazł się na albumie Maryli Rodowicz zatytułowanym Buty 2.
 4. Agnieszka Twardowska Ludzkie gadanie ( org. Maryla Rodowicz i Seweryn Krajewski). Nie można wykonać tej piosenki lepiej niż artyści, którzy śpiewali ją jako pierwsi. Można jednak podczas śpiewania włożyć w nią cząstkę siebie, własnej wrażliwości muzycznej. To właśnie zrobiła Agnieszka.   Wokalistka zaśpiewała ją podczas. Międzynarodowego Festiwalu Talentów im. Anny German, który odbywał się w Zielonej Górze. Młoda artystka nie zdołała wygrać konkursu (główną nagrodę otrzymał Piotr Tłustochowicz, za wykonanie piosenki Nie jesteś sama), ale zaprezentowała się naprawdę dobrze. Ma prawo być  dumna z tego występu.
Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Dzięki za garść inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych wykonawców.
    Przyznam, że podoba podoba mi się głos Julii Mika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholernie mi miło, że nasze dźwięki zostały przywołane!
    Pozdrawiam najcieplej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również jest miło, że tutaj zajrzałaś. Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Tworząc cover trudno jest uniknąć porównań do oryginału. jednak "Ludzkie gadanie" w wykonaniu Agnieszki Twardowskiej jest naprawdę dobrym utworem :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.