4 gru 2018

Piosenki z różnych światów- kolejna porcja muzyki.

W pierwszy wtorek grudnia przychodzę do Was z kolejną porcją muzyki. W dzisiejszym zestawieniu znajdą się zarówno nastrojowe ballady, radiowe hity jak i mocne rockowe numery. Playlista ma jeden wspólny mianownik. Wszyscy artyści, których utworów będziecie mogli za chwilę posłuchać są jakoś związani z programem The Voice of Poland. Byli w nim albo uczestnikami albo trenerami.
1. Asia Banaszkiewicz I Walcz 

2. Bracia Dzieci wszystkich gwiazd
 3. Cugowscy Do Niej
 4. Dawid Dubajka  Runaway 
 5. Patrycja Markowska i Ray Wilson Bezustannie
 6. Mawn"s Gallery Jeszcze ( Live Session)
 7. Łukasz Łyczkowski & 5 rano To jest mój Rock & Roll 
 8. Sarsa Zakryj 
 9. Marcin Sójka Zaskakuj mnie 
 10. Michał Szpak Sweet Cherry ( Live)
 11. Michał Szpak Rossana 
 12. Natalia Zastępa Za późno
 
Miłego słuchania. Dajcie znać w komentarzach, które piosenki trafiają w wasz muzyczny gust. Anne 18

3 komentarze:

  1. Sara wyjatwyją wpadła mi w ucho, jej repertuar się mocno posunal do przodu i przyjemnie się jej slucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Braci Cugowskich uwielbiam! Piosenka Natalii wpadła mi w ucho. Po raz pierwszy ja słyszę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.