7 kwi 2020

Przedświąteczne zaproszenie do.... posłuchania koncertów online

Drogi Czytelniku. Dziś mam dla Ciebie zaproszenie do wysłuchania kilku koncertów online. W czasie kwarantanny muzyka przychodzi do Ciebie
  
Artyści proponują  wieczorne, nastrojowe spotkania  z dźwiękami, które mają pozwolić, choć na chwilę uciec od rzeczywistości. Jako, że wszystkie koncerty są rejestrowane i zostają w serwisie Youtube, możesz  obejrzeć je dowolnego dnia, o dowolnej porze.

W zakamarkach Internetu wyszukałam koncerty skierowane zarówno do tych młodszych jak i nieco starszych odbiorców. Bo muzyka  może być " lekarstwem" dla każdego niezależnie od wieku. 


I. Coś dla młodszych słuchaczy
Akcja Domowe Granie to wspólna inicjatywa Universal Music Polska oraz rzecznika Praw Dziecka- Mikołaja Pawlaka. Udział w niej biorą wokaliści dobrze znani młodym słuchaczom. To między innymi uczestnicy i zwycięzcy programów The Voice Kids i The Voice of Poland. 

  • Koncert Carli Fernandes. 
  •  Koncert Marceliny Szlachcic

  • Koncert AniKI Dąbrowskiej

II. Koncerty dla nieco starszych słuchaczy.
Starszym słuchaczom proponuję mini- koncert grupy IRA oraz  pełny trwający ponad 90 minut koncert Pawła Izdebskiego.

  • Mini koncert zespołu IRA
  
  •  Paweł Izdebski  Solo Act - Koncert Internetowy

Na dzisiaj ode mnie to już wszystko. Zapraszam i małych i dużych na kilka lub kilkadziesiąt minut muzycznego relaksu. 

Dajcie znać, co sądzicie o tych koncertach i czy doceniacie takie inicjatywy muzyków.

Udanego dnia. Anne 18.   

 

3 komentarze:

  1. z wielką przyjemnością skorzystam- fajnie,że tu trafiłam dzięki:)MonikaFlok

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się gra Pawła Izdebskiego. Nie znałam tego wykonawcy. Muszę posłuchać całego koncertu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywność artystów w tym czasie jest niesamowita. Niestety, prawdziwego koncertu nic nie zastąpi.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.