5 maj 2020

Stare piosenki w nowych wersjach - Covery cz. 38

Drogi Czytelniku. Zazwyczaj post z cyklu Stare piosenki w nowych wersjach - Covery pojawia się w poniedziałek. Tym razem publikuję ją z małym poślizgiem.  Wybrałam tylko trzy  nagrania.  Każde z nich jest na swój sposób  związane z obecną sytuacją. 

Wsłuchaj się w teksty utworów, a zrozumiesz co dokładnie mam na myśli.  



1. Igor Herbut Krakowski Spleen (org. Maanam). Cover jednego z największych przebojów Maanamu. Igor Herbut nagrał go na swoją pierwszą solową płytę.

2. Karolina Leszko & Mateusz Honisz Earth Song (org. Michael Jackson). W obliczu tego co się  obecnie dzieje na świecie ( pożary, szusze, problemy ekologiczne), ten cover Karoliny wydaje się być bardzo na miejscu. Wokalistka nagrała go w ramach cotygodniowego cyklu Leszko Live Home Concert.

3.Orkiestra Adama Sztaby i polscy artyści Co Mi Panie Dasz (org. Bajm). Nagranie, które bije w sieci rekordy. Przyznam, że po pierwszym przesłuchaniu miałam ciarki.

W nagraniu nowej wersji legendarnej piosenki Bajm udział wzięli: Kuba Badach, Piotr Cugowski, Ewa Farna, Cleo, Sebastian Karpiel, Anna Karwan, Natalia Kukulska, Kasia Moś, Natalia Nykiel, Patrycja Markowska,  Dorota Miśkiewicz, Andrzej Piaseczny, Olga Szomańska, Damian Ukeje, Kasia Wilk oraz 732 instrumentalistów. 

Który cover jest Twoim faworytem i dlaczego ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

3 komentarze:

  1. Lubie muzykę, ona mnie bardzo relaksuje. I z tej 3 wybieram cover Michaela Jacksona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta orkiestra online rozwaliła system :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej trójki wybrałabym numer 3 :) Choćby za to, ze wzięło udział w nagraniu tej piosenki tyyyle ludzi!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.