26 lip 2020

SUPER DUET # 30 Anna Jurksztowicz i Andrzej Piaseczny Kochanie, ja nie wiem

W niedzielę 26 lipca po ponad dwuletniej przerwie na blog O muzyce słów kilka powraca cykl SUPER DUET. Dziś Drodzy Czytelnicy będziecie mogli posłuchać wspólnego singla Anny Jurksztowicz i Andrzeja Piasecznego. 
Piosenka Kochanie ja nie wiem swoją premierę w rozgłośniach radiowych i na platformie Youtube miała 17 lipca 2020 roku.  Utwór  ten to pierwsza zapowiedź nowej  płyty Anny Jurksztowicz, która ukaże się już we wrześniu. Album Jestem taka sama  będzie szczególny. Powstał z okazji jubileuszu trzydziestopięciolecia pracy artystycznej wokalistki. 

Krążek ma być połączeniem popu, jazzu i nastrojowej kantyleny. Znajdzie się na nim czternaście premierowych utworów. Muzykę na album skomponowali Krzysztof Napiórkowski i Krzesimir Dębski. Za warstwę liryczną odpowiadają między innymi : Jacek Cygan, Andrzej Saramonowicz, Patrycja Kosiarkiewicz, Krzysztof Napiórkowski i sama Anna Jurksztowicz. 

Zapraszam do słuchania.

 
Tekst i muzyka : Krzysztof Napiórkowski

Spodziewaliście się takiego duetu? Lubicie tę dwójkę artystów ? 
  
Przyjemnego słuchania i udanego dnia.  Anne 18. 
  

3 komentarze:

  1. Ka się nie spodziewałam ale bardzo ich lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowy duet, ale wykonawców bardzo lubię :) Razem też brzmią przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemnie się słucha, sympatycznie wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.