20 lis 2020

Polskie nowości muzyczne z ostatnich kilku tygodni

 Drodzy Czytelnicy. Dawno mnie tu nie było, ale dziś jestem i obiecuję, że będę publikować częściej. Dziś przygotowałam dla Was playlistę z polskimi utworami, które swoją premierę miały w okresie od 23 października do 20 listopada 2020 roku

Wśród dziesięciu piosenek znajdą się te nagrane przez artystów, których można nazwać scenicznymi wyjadaczami jak i premierowe single młodych wokalistów. Nie zabraknie też nowości od Klaudii Gawor, która po siedmiu latach od wygrania  programu X Factor powraca gotowa do dzielenia się własną muzyką. 

 

1. Enej Grozi nam cud

  2. Alicja Na pamięć

 

3. Janek Traczyk Nadal Jestem

 


4. Janek Traczyk Bezpieczny ląd

 

5. Natalia Zastępa Lava Lamp

6. Beata Kozidrak X Lublin Bliżej

7. Natalia Kukulska Zezowate szczęście

 

8. Krzysztof Zalewski Lustra

 

9. Klaudia Gawor Płyń


10. Marcin Sójka Retro w głowie
 

 

Do wyboru do koloru słuchajcie tego, co wpadnie Wam w ucho i dzielcie się opinią na temat poszczególnych utworów. 

 Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 





 

 
 
 


3 komentarze:

  1. Ooo fajne podsumowanie, na pewno przesłucham sobie niektórych nowych kawałków, na razie kojarzę póki co ten numer Zalewskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przesłucham wszystkich, na razie czas umiliła mi Kukulska. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie ich posłucham bo chyba żadnej jeszcze nie słyszalam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.