13 sie 2021

Stare piosenki w nowych wersjach- Covery cz.46

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszym cyklu z coverami umieściłam tylko trzy nagrania. Trzy polskie klasyki w wykonaniu kobiet.  Śpiewanie takich utworów , które za chwilę usłyszycie to nie lada wyzwanie. Dlaczego? Dlatego,że chyba każdy ma w pamięci pierwsze wykonania. 

Ja sama w przypadku tych piosenek  także jestem przywiązana do oryginałów, ale uważam, że czasem warto dać szansę. Zresztą posłuchajcie sami.  

źródło

 1.Małgorzata Kozłowska Dni których nie znamy (org. Marek Grechuta).

 

 2. Karolina Leszko i Monika Urlik Lubię wracać tam, gdzie byłem (org. Zbigniew Wodecki).

 

3. Aneta Szymczyk i Maciek Czemplik Nie chcę więcej (org. Michał Bajor).

 

Co myślicie o takich interpretacjach klasyków ? 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 


11 komentarzy:

  1. Na pewno warto zwrócić uwagę na znane piosenki w nowych wydaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wykonania to na pewno pewna świeżość i niepewność jak zostaną odebrane.

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk dla mnie Marek Grechuta wygrywa, jest wyjątkowym wykonawcą, kiedyś miałam taki czas że ciągle go słuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię oryginały, pierwotne wersję najbardziej wpadają mi w ucho

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie, kiedy odświeżana jest klasyka, co prawda i tak wracam do oryginałów, ale ciekawie jest sobie je przypomnieć w innej muzycznej aranżacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i drugi rewelacja, też wolę oryginały, ale te covery dają radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te utwory. Nowe wydania też są często warte wysłuchania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpiewanie coverów, to zawsze duże wyzwanie. Z jednej strony znany utwór zawsze porwie publiczność, z drugiej jednak strony wykonawca zawsze jest konfrontowany z pierwowzorem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jest się w czym zasłuchać. Dla mnie super na jazdę autem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za polecenie. Z chęcią wysłucham znane utwory w nowych aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.