15 wrz 2021

Polsko- angielski przekładaniec czyli muzyczne nowości z sierpnia i września

Drodzy Czytelnicy. Nadrabiana blogowych zaległości ciąg dalszy. Dziś  przygotowałam dla Was polsko- angielski przekładaniec składający się z dziesięciu utworów. 

Są to piosenki artystów, których bardzo lubię i które miały swoją premierę w okresie od 6 sierpnia do 10 września 2021 roku.

 

źródło

1. Clean Bandit feat Topic Drive

 


2. Beata Kozidrak i Kamil Bednarek Biegiem

 


3. Ania Wyszkoni Skrable

 

4. Ed Sheeran Visiting Hours 

 

5. Natalia Szroeder Para 

 

6. Roksana Węgiel Kanaryjski 

 

7. Natalia Nykiel Królestwo 

 

8. Viki Gabor Moonlight

 

10. Ed Sheeran Shivers

 


Co powiecie na taką playlistę , jesteście na tak ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 



 

 
 


 

 
 
 




 

6 komentarzy:

  1. Na pewno znajdą się odbiorcy, którzy chętnie zasłuchają się w tych piosenkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska15 września 2021 11:54

    Myślę, że osoby lubiące muzykę znajdą tutaj swoje ulubione kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z tych piosenek nie znam, ale kilka przesłuchałam i wpadły mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje. W wolnej chwili chętnie posłucham🌼🌻🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie Shivers do mnie przemawia, reszta nie trafila w moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe, że posłucham czegoś w wolnej chwili, ale rzadko słucham utwory.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.