15 lut 2022

Lutowe muzyczne nowości czyli piosenki nie tylko o miłości

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z pierwszą lutową playlistą. Znajdują się na niej piosenki, które miały swoją premierę w okresie od 4 do 14 lutego 2022 roku. Wśród pięciu utworów będą te zapowiadające nowe albumy Mroza, Justyny Steczkowskiej oraz fonograficzny debiut Julii Wieniawy.
 
Nie zabraknie też kompozycji stworzonej z okazji piątej, jubileuszowej edycji programu Voice Kids.  Dziś głos mają trzy różne pokolenia artystów. 













1. Viki Gabor Napad na serce 
 
 
2. AniKA Dąbrowska, Marcin Maciejczak i Sara James Lecę
 

3. Mrozu Palę w oknie


4. Justyna Steczkowska feat Luna Nie mój sen 

 5. Julia Wieniawa  Rozkosz
 
 
Tym razem krótko, ale i tak mam nadzieję, że zaprezentowane single Was zaciekawią. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.


 



 





 
 
 

10 komentarzy:

  1. Krótko, ale na temat, więc nic nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam chyba wsYskich tych kawalkow,ale nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość nazwisk kojarzę, więc to już dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobistości mi znane ale raczej nie sięgam muzycznie po nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś JUlia Wieniawa za mikrofonem zupełnie do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ta Wieniawa niedługo wyskoczy mi z lodówki, wszędzie jej pełno.
    Piosenki niestety nie trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakoś zupełnie nie przemawiają do mnie te utwory.

    OdpowiedzUsuń
  8. o! Dziękuję za garść muzycznych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam jedynie piosenkę uczestników The Voice Kids :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z przedstawionych propozycji wcześniej nie słyszałem, jednak ze wszystkich piosenek najbardziej przypadł mi do gustu utwór Steczkowskiej i Luny. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.