25 sty 2024

Polska playlista z pierwszymi nowymi dźwiękami 2024 i perełką z końcówki 2023 roku.

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzę do Was z ośmioma,  nowymi utworami. Pięć z nich swoją premierę miało już w styczniu 2024 a trzy tj. Dwadzieścia, Szczęśliwego Nowego Roku, i Niewidzialna więź  jeszcze w grudniu 2023 roku. Nie będę nic o nich nic pisać, bo jeśli wsłuchacie się w teksty utworów będziecie wiedzieć wszystko.

 

1. Oskar Cyms i Carla Fernandes Do Gwiazd
 

2. Dominik Dudek i Kayah Na co mi to ? 
 
 
3. Sylwia Grzeszczak Motyle 
 
 

4. Iwaneczko Dwadzieścia
 
 5. Kwiat Jabłoni Szczęśliwego Nowego Roku
 
 6 Dawid Kwiatkowski Co zostało mi 
 
 7. Eva Novel i Kuba Jurzyk Niewidzialna więź 
 

 8. Natalia Zastępa Wszystko jedno
 
 


Na dziś to już wszystko. Dajcie znać czy wybrane przeze mnie utwory i dla Was są ciekawe. 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.


 










 

 
 
 

7 komentarzy:

  1. Praktycznie wszystkich słuchałam. Przyjemne w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że są już nowe utwory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wokal Natalii Zastępy, w grudniu zasłuchałam się w jej wersji piosenki Happy Xmas

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za inspiracje muzycznem lubię takie posty

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję, że nie odnajduję się w dzisiejszej muzyce pop. Wyjątkiem są niektóre utwory Kwiatu Jabłoni oraz Sanah - z tym, że tej ostatniej wygrywają Poezyje, nic ponad to, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam tylko piosenkę Kwiatu Jabłoni. Resztę muszę dopiero odsłuchać, żeby wyrobić sobie na ich temat zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. My tak właściwie nigdy nie byłyśmy na bieżąco z muzyką.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.