20 sty 2019

Muzyczny wehikuł czasu cz. 24

W dwudziestej czwartej odsłonie cyklu Muzyczny wehikuł czasu głos oddaję dwóm nieżyjącym już polskim artystom: Markowi Grechucie i Zbigniewowi Wodeckiemu. Wybrałam po dwa utwory każdego z nich. Są to piosenki, których nie znałam zanim nie zaczęłam przygotowywać dzisiejszego posta. Jestem ciekawa czy Wy Moi Czytelnicy je znacie.
1. Marek Grechuta Wolność 
 2. Marek Grechuta Serce


 3. ZbigniewWodecki Nad wszystko uśmiech Twój
 4. Zbigniew Wodecki Izolda 

Ile z zaprezentowanych utworów znacie ? Lubicie poznawać starsze polskie utwory lub do nich powracać ?

Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18

3 komentarze:

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.