29 kwi 2019

Stare piosenki w nowych wersjach - Covery cz. 30

Poniedziałek  zazwyczaj jest na tym blogu dniem poświęconym coverom. Dzisiaj wybrałam cztery wykonania. Dwie piosenki będą po angielsku dwie po polsku. Mam nadzieję, że te nowe wersje przypadną Wam do gustu.
Fot. Natalia Sekuła,źródło

1. Marta Bijan & Kacper Gołda Shallow (org. Lady Gaga i Bradley Cooper)- piosenka z nagrodzonego Oscarem filmu Narodziny Gwiazdy w interpretacji dwóch artystów młodego pokolenia.

2. Paulina Grochowska Nie wystarczy mi - polska wersja piosenki Never Enough z filmu Krół Rozrywki. Autorką polskiego tekstu jest Dorota Kozielska. Paulina Grochowska to aktorka i wokalistka współpracująca ze Studiem Accantus.
 3. Zuzanna Jabczyk & Maciek Czemplik  To miasto jest jak płomień (org. Kalina Jędrusik)- mało znana kompozycja z tekstem Agnieszki Osieckiej. Kompozytorem utworu jest Maciej Małecki.

4. Carla Fernandes, Zuzanna Grodzka & Adam Kubera Give me love (org. Ed Sheeran). Mało , który cover piosenki Eda Sheerana mi się podoba. Jednak w tym wykonaniu ujeło mnie to, że ci młodzi wokaliści, uczestnicy The Voice Kids 2 z drużyny Dawida Kwiatkowskiego potrafili nie tylko świetnie się wspierać i współpracować na scenie, ale i przekazać emocje.  Brawa dla całej trójki. Choć ostatecznie bitwę wygrała Carla ja nie umiałabym wybrać zwyciężcy.

Który cover podoba Wam się najbardziej ? Lubicie aktorsko- musicalowe interpretacje piosenek takie jak ta w wykonaniu Pauliny Grochowskiej ?  

Miłego słuchania i udanego dnia Anne 18.  

4 komentarze:

  1. Akurat chyba każdy cover piosenki "Shallow" jest lepszy od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KATARZYNA HARTUNG30 kwietnia 2019 08:17

    Uwielbiam niektóre covery. Często zdarza się, że są lepsze od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się „shallow”, zarówno oryginał jak i cover. Jednak twórczości Kaliny Jędrusik i Osieckiej-zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią posłuchałam, potem jeszcze raz wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.