25 kwi 2019

Nastrojowo i lirycznie # 57 Alicja Majewska Żyć się chce

W pięćdziesiątej siódmej odsłonie cyklu Nastrojowo i lirycznie biorę na tapet najnowszy singiel Alicji Majewskiej.

Piosenka Żyć się chce wraz z teledyskiem miała swoją premierę 20 marca 2019 roku. Pochodzi ona z szesnastej już płyty w karierze wokalistki. Album  Żyć się chce ukazał się 22 marca 2019 roku.

Kiedy słucham tego utworu przychodzi mi na myśl stwierdzenie, że jest to stara szkoła polskiej piosenki. Tekst, nad którym można chwilę pomyśleć i szlachetna muzyka Korcza. Teledysk wyreżyserowany przez Aleksandra Kropidłowskiego z pięknymi krajobrazami  wieńczy dzieło. 
Tekst: Tomasz Misiak
Muzyka: Włodzimierz Korcz 

Co sądzicie o nowym singlu Alicji Majewskiej, lubicie takie szlachetne polskie kompozycje ? Czy jednak wolicie radiowe przeboje zagranicznych artystów ? Piszcie w komentarzach. 

Miłego słuchania i dobrego dnia. Anne 18.

6 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna kompozycja... i ten teledysk...Alicja śpiewająca w duszynym barze... bardzo mi to pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz właśnie miałam okazję posłuchać, przyznam, że podobają mi się słowa piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jej kompozycje, zawsze nastajają mnie nostalgicznie, ale i pozytywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko słucham polskich wykonawców ale panią Majewską znam i cenię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej muzyki wcześniej, dzięki za podrzucenie czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Majewskiej się w zasadzie wychowalam i mam do niej i jej muzyki wielki sentyment 😉

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.