24 lis 2019

Piosenki z różnej bajki czyli muzyczne nowości drugiej połowy listopada 2019

Drodzy Czytelnicy. Dziś mam dla Was trzy "polskie perełki" z ostatnich tygodni. 
  
Trzy piosenki i każda z innej bajki. Utwór z musicalu,  singiel który śmiało można zaliczyć do nurtu Piosenka Literacka oraz kompozycja nagrana przez młodego ojca Igora Herbuta dla jego kilkumiesięcznego syna Kaia.

źródło

1. Igor Herbut Jasny.  Bardzo wyjątkowy utwór dla wokalisty zespołu LemON. Igora Herbuta. Jak sam mówi większość jego piosenek jest o miłości, Jednak o takiej miłości nie pisał jeszcze nigdy. Piosenkę Jasny stworzył bowiem  dla swojego syna Kaia.

Kompozycja ma ponad sześć minut jednak warto jej posłuchać od początku do końca, bo jest przepiękna. Zarówno w warstwie tekstowej, muzycznej, jak i wizualnej.   
  
2. Małgorzata Kozłowska My beautiful Poland. Piosenka pochodzi z musicalu List z Warszawy. Premiera spektaklu , który podejmuje problematykę relacji polsko żydowskich odbyła się 24 listopada 2019 roku w Warszawskiej Operze Kameralnej. Więcej o musicalu przeczytacie tutaj

3. Izabela Szafrańska Bursztynowa Królowa. Singiel promujący debiutancką płytę półfinalistki dziewiątej edycji The Voice Of Poland. Piosenka Bursztynowa Królowa  wraz z teledyskiem trafiła do sieci 12 listopada 2019 roku.  Pięć dni później tj. 17 listopada 2019 roku miała miejsce premiera albumu  wokalistki zatytułowanego Z bursztynu. 
Patronat medialny nad krążkiem objęła Radiowa Trójka.

Czy któryś z tych utworów jest z Waszej " muzycznej bajki" ? Jeśli tak co  w zaprezentowanych piosenkach zachwyca Was najbardziej ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia Anne 18.  

9 komentarzy:

  1. 1 piosenka mi się podoba :) słuchałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych trzech najbardziej trafia do mnie Bursztynowa Królowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie są to piosenki, które by mnie zainteresowały, ale warto wiedzieć, ze Ci artyści coś jednak jeszcze tworzą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbut ma piękny, przejmujący głos. Bardzo lubię jego utwory, emocje i interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba utwór Igora Herbuta Jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie slyszalam jeszcze zadnej z tych piosenek, takze dziekuje za linki, posluchalam i ciekawe nowosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam tych piosenek i raczej nie są to moje klimaty. Wolę "żywsze" i weselsze nuty, które dodają energii. 😉 Jednak dobrze było poznać nowe utwory i ich wykonawców.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem totalnie w tyle z nowościami i muzyka. Słucham tego co w radiu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.