30 gru 2019

Ostatnia playlista w 2019 roku czyli polskie premiery listopada i grudnia, o których jeszcze nie napisałam

Drodzy Czytelnicy. Dziś mam dla Was ostatni czterdziesty piąty post na tym blogu w 2019 roku.  Co się w nim znajdzie ? Ostatnia tegoroczna playlista, a na niej siedem piosenek z okresu listopad grudzień 2019, o których  wcześniej z różnych powodów nie napisałam.

Siedmiu artystów. Dwóch mężczyzn i pięć kobiet. Dawid Podsiadło, Paweł Domagała oraz artystki młodego pokolenia znane z udziału w programach typu talent show takich jak : Mam Talent, The Voice Kids i The Voice of Poland .  Ana Andrzejewska, Daria Reczek, Alicja Szemplińska, Izabela Szafrańska też chcą podbić polską scenę muzyczną. 2020 rok pokaże czy im się to uda.

1. Dawid Podsiadło Lis 

2. Natalia Zastępa Kłopoty 

3. Ana Andrzejewska  Doubts 
 4. Alicja Szemplińska Prawie My
 5. Daria Reczek Nie polubisz mnie 
 6. Paweł Domagała Obietnica
 7. Izabela Szafrańska Stromą granią 
 

 Co myślicie o ostatnich tegorocznych propozycjach muzycznych ?

Przyjemnego słuchania i udanego dnia.  Anne 18. 

3 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie słuchałam muzyki żeby posłuchać, zawsze przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty muzyczne, mam wrażenie że jest ich mało dla tego Twojucieszył mnie. Ana Andrzejewska w piosence "Doubts" i
    Alicja Szemplińska "Prawie My" to miłe zaskoczenia, całkiem fajnei sie suchało.
    Wszystkiego dobrego w 2020 roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie wszystko wpada w moje gusta, ale propozycja Pawła Domagały zostanie ze mną na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.