2 gru 2021

Koncerty onlinie po raz trzeci- dobrej muzyki nigdy dość.

Drodzy Czytelnicy. Uznałam, że dobrej muzyki nigdy dość i przygotowałam dla Was kolejne zestawienie koncertów online zagranych w studiu  Radia Zet oraz Muzo FM. 
 
Tym razem oddaję głos zarówno polskim jak i zagranicznym artystom.  Niektórych z nich pewnie dobrze znacie, a innych  być może usłyszycie  po raz pierwszy. 
 
Do wyboru macie osiem koncertów trwających od kilku do kilkunastu minut. Słuchajcie, obcujcie z muzyką i kto wie może ktoś z Was zachwyci się tak jak ja ? 



 źródło

 I. Koncerty Zet Akustycznie

  • Katie Melua
 
 
  • Olivia Adams 
 

  • Hurts 


  • Daria 
 

II. Koncerty Muzo FM
  • Kaśka Sochacka 
 

  • Daria Zawiałow 
 

  • Krzysztof Zalewski 
 

Koncert nr 2 
 


Na dzisiaj to już wszystko. Dajcie znać czy trafiłam w Wasze muzyczne gusta.
 
 Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.
 
 


 
 
 



7 komentarzy:

  1. Hurts zalewski i zawialow do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wolnej chwili posłucham, dziś czeka mnie sporo prasowania, więc akurat wypełnię muzyką czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę Darię Zawiałow, ale nie wiem czy coś jej słuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobało mi się, lubię czasami posłuchać takich koncertów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka jest w nich bardzo dobrze zorientowana, czasem puszcza mi coś, co szczególnie się jej spodobało. :)

      Usuń
  5. Skuszę się na koncert Zalewskiego. Podoba mi się jego głos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią zapoznam się z tą listą :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.