15 gru 2021

Piosenki nie tylko świąteczne- playlista z grudniowymi nowościami muzycznymi

Drodzy Czytelnicy. Jeszcze przed Świętami przychodzę do Was z krótką playlistą zawierającą grudniowe nowości muzyczne. Będzie to sześć utworów , które miały swoją premierę w okresie od 1 do 10 grudnia 2021 roku. 
 
Wśród nich nie tylko piosenki typowo świąteczne, ale też nowe single Alicji Szemplińskiej i Ewy Farnej. Zapraszam do słuchania.


 źródło

 

1. Alicja feat Hodak Spójrz


2. Sara James Jak co roku

 


3. Mikołaj Macioszczyk Nie jesteś sam

 

4. Jędrzej Skiba Time

 

5. Ewa Farna Wersja 2.0


 6. Sylwia Banasik-Smulska i Marcin Jajkiewicz Podaj Dłoń

 

Na dziś to już wszystko.  Mam nadzieję, że zaprezentowane piosenki przypadną Wam do gustu. 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  






 

 




 


 


 




 

 


 
 
 

8 komentarzy:

  1. Ładne piosenki, nastorojowe :-) Czasem warto posłuchać czego innego, niż Last Christmas ;-) Wesołych Świąt :-) !

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnością posłuchałam tych piosenek, nie wszystkie znałam

    OdpowiedzUsuń
  3. W wolnej chwili się z nimi zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mi znanych i nieznanych, przyjemnych w słuchaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W grudniu u mnie na playliście królują świąteczne piosnki, ale fajnie czasem posłuchać czegoś nowego 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie interesuje się muzycznymi nowościami, ale czasem coś wpadnie mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jestem do tyłu z nowościami :D Ostatnio bardzo często słucham "Nieważne" Aniki Dąbrowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anie Dąbrowska i mi ostatnio często towarzyszy. Fajna ta Twoja lista!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.