7 kwi 2022

Nastrojowo i lirycznie # 70. Ania Karwan Swobodnie

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu Nastrojowo i lirycznie piosenka wokalistki, która powraca po  przerwie i zapowiada swój drugi album.

 
Anna Karwan, bo o niej mowa wraca z nową piosenką po przerwie spowodowanej kłopotami zdrowotnymi (długo walczyła z Covid 19) i licznymi zawirowaniami prywatnymi oraz artystycznymi( zmiana wytwórni i  menadżera). 
 
Piosenką Swobodnie artystka rozpoczyna nową drogę.  W Jej najnowszym wpisie na Facebooku czytamy:  Mam odwagę i nie boję się błędów, czuję się ze sobą zgodna i szczęśliwa. Tym teledyskiem zsynchronizowałam swoją siebie na scenie i swoją siebie na co dzień

Jest to singiel, w którym Ania mówi, że wreszcie zdejmuje z siebie oczekiwania i presję innych. Ma odwagę i czuje się wolna. Jest to swego rodzaju " muzyczne rozstanie". Z kim bądź z czym ? Z wszystkim z czym przez te wszystkie lata nie było jej po drodze.  Bo artysta musi zmagać się z różnymi sytuacjami i nie zawsze spotyka życzliwych mu ludzi.
 
 
 
 Tekst: Anna Karwan 
Muzyka: Anna Karwan, Piotr Bogutyn.

Znacie twórczość Ani , słuchaliście utworów z jej debiutanckiej płyty? Jeśli nie koniecznie to zróbcie Klik.
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 

2 komentarze:

  1. Jakoś nie kojarzę tej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam i bardzo mi się podoba jej twórczość. Ambitna tak jak lubię.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.