17 kwi 2022

Druga w 2022 roku porcja koncertów internetowych

Drodzy Czytelnicy. Po kilku miesięcznej przerwie wraca cykl Koncerty Internetowe. Artyści zajęci trasami koncertowymi i nagrywaniem kolejnych singli czy albumów mieli mniej czasu na to by odwiedzać rozgłośnie radiowe i grać akustyczne koncerty online dla słuchaczy.  Jednak postanowiłam zrobić Wam świąteczny prezent i takich koncertów poszukać.
 
Do dzisiejszego posta wybrałam ich pięć. Trzy w ramach akcji Zet, Akustycznie , jeden w studiu radia Muzo Fm oraz specjalny koncert Nicole Kuleszy i Piotra Tłustochowicza. Oprócz nich będzie mogli posłuchać Ewy Farnej, Cleo,  Natalii Nykiel i Darii Zawiałow.  

Muzyczna uczta już na Was czeka.
 
I. Akustyczne koncerty w studiu  Radia Zet. 
  •  Ewa Farna

 
  • Cleo
 
  •  Natalia Nykiel
 
 
 II. Koncert Darii Zawiałow w Muzo FM
 

III. Koncert dla .... czyli muzyczne dedykacje od Nicole Kuleszy i Piotra Tłustochowicza. 
 

Czy są tu jacyś fani wyżej wymienionych artystek ? Jeśli tak to zostawiam Was z ich głosami, muzyką i mnóstwem dobrej energii. 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 






 

 

6 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj koncentruję się na festiwalach muzyki elektronicznej, ale takich nastrojowych koncertów też chętnie wysłucham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jeśli chodzi o koncerty to jest co posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska17 kwietnia 2022 14:38

    Teraz sporo spraw przeniosło się do Internetu, koncerty także.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanką szczególnie nie jestem żadnej z powyższych, ale talent i umiejętności doceniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze przyjemnie jest słuchać muzyki, a już szczególnie w wersji koncertowej. Młode polskie pokolenie artystów ma nam wiele do zaoferowania. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie slyszałam o tych koncertach.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.