5 kwi 2023

Muzyczna inność cz.23

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.

 

  źródło

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu  Muzyczna inność ponownie trzy utwory. Będzie ballada od Ani Karwan, piosenka z filmu oraz pewien duet. Jaki ? Sprawdźcie sami.

 1. Ania Karwan Powiedz mi tato. Piosenka z najnowszej płyty artystki. Utwór, który jest dla niej  bardzo osobisty. To opowieść o ojcu, który był alkoholikiem i przemocowcem. Piosenka z niezwykle mocnym i przejmującym tekstem.

 
2. Vito Bambino i Sanah Mustang- drugi wspólny utwór tej dwójki. Pierwszym był singiel  Ale jazz nagrany w 2021 roku. 

 
3. Dawid Karpiniuk Nie zrozumie nas - piosenka nagrana na ścieżkę dźwiękową filmu Johnny. Główne role zagrali w nim Dawid Ogrodnik i Piotr Trojan.


Na dziś  to już wszystko. Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie utwory przypadną Wam do gustu. 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.


 




 

3 komentarze:

  1. Nie znałam tych piosenek. więc warto posłuchać i podzielić się nimi w radio

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, nie wiedziałam, że Sanah i Vito Bambino znowu coś razem nagrali. Chętnie posłucham, dziękuję. Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze jest poznawać nowe piosenki.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.