28 mar 2023

Marcowe nuty czyli nowości z rodzimego rynku muzycznego

Drodzy Czytelnicy.  Pora na kolejny post z nowościami z polskiego rynku muzycznego. Jako, że marzec to bardzo kobiecy miesiąc w dzisiejszym poście też dominować będą damskie piosenki.

źródło

1. Roksana Węgiel Miasto. Zwyciężczyni pierwszej edycji The Voice Kids, która niedawno wkroczyła w dorosłość prezentuje kolejny singiel będący zapowiedzią jej drugiego studyjnego albumu 13+5.

 2. Patrycja Markowska Jestem. Piosenka jest ostatnim singlem promującym najnowszą płytę wokalistki Wilczy pęd, która miała swoją premierę w maju 2022 roku. To bardzo osobisty utwór nawiązujący do trudnych wydarzeń w życiu prywatnym- rozstania z wieloletnim partnerem, aktorem Jackiem Kopczyńskim.
 
 3. Sanah Płomień- w najnowszym singlu młoda wokalistka wraca wspomnieniami do czasów dzieciństwa dzieląc się z fanami  osobistym teledyskiem pełnym archiwalnych zdjęć. 
 
 4. Ania Karwan Sen na pogodne dni(org. Beata Bartelik). Nowa wersja piosenki nagrana na potrzeby ścieżki dźwiękowej do filmu Skołowani z Agnieszką Grochowską i Michałem Czerneckim w rolach głównych. Premiera 14 kwietnia 2023.
 
5. Effy  Nie broń mi. Effy to pseudonim artystyczny dwudziestosześcioletniej wokalistki i aktorki Katarzyny Sawczuk. Możecie ją pamiętać z czwartej edycji The Voice of Poland, gdzie dotarła do finału.  Ma na swoim koncie role w spektaklach teatru Muzycznego Roma, kilku filmach oraz kilkunastu serialach.  Zagrała między innymi w Barwach Szczęścia, Pierwszej Miłości, Na Noże , Skazanej czy Jak zostać gwiazdą ?  Od października 2022 roku jest studentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie.
 
 
Na dziś to już wszystko. Jeśli zapomniałam o jakimś ważnym polskim utworze z tego miesiąca dajcie znać w komentarzu. 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 



 

 



 

5 komentarzy:

  1. Mało interesuje się nowościami na rynku muzycznym, jak coś leci w radiu to albo mi się podoba, albo wpada od razu w ucho, albo mnie drażni i kompletnie nie rozumiem jak można coś takiego promować. Nasz polski rynek muzyczny jest nawet całkiem sympatyczny, ale niestety wielu beztalenciom też udało się przebić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze żadnej z tych piosenek, ale przesłucham. Kto wie, może któraś wpadnie mi w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jest się w czym zasłuchać w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Dziękuję za inspiracje muzyczne bardzo lubię takie posty

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wiele osób zwróci uwagę na ten wpis.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.