16 sie 2023

Obiecana druga playlista czyli zagraniczne nowości od moich ulubionych artystów. 17 nie tylko nastrojowych hitów na lato.

Drodzy Czytelnicy. Zgodnie z obietnicą przychodzę do Was z drugą playlistą.  Znalazły się na niej zagraniczne nowości ostatnich miesięcy. Podobnie jak w przypadku polskich utworów także i tutaj nie jestem w stanie znaleźć i znać każdego radiowego hitu. Skupię się więc na premierowych utworach zaprezentowanych przez moich ulubionych artystów.   Jest coś od Eda Sheerana,  Sama Smitha jak i od Pań choćby  Taylor Swift.  Zresztą sprawdźcie i posłuchajcie sami.

 

 

 

 

 

 

 


 1. Ed Sheeran Boat 
 

2. Sam Smith Lose You 
 


3. One Republic Runaway 

4. Rita Ora  Praising You
 

5. Dua Lipa  Dance the night



6. Taylor Swift  
  • I Can See You 
 

  • Karma 
 
 

  •  Ours 
 

  • Mean 
 
Jeśli piosenki Taylor wydają Wam się znajome macie rację, bo są to nowe wersje utworów sprzed kilkunastu lat.  Nieco odświeżone bardziej, akustyczne aranżacje. 
 
 7. The Colors  ItaloDisco 
 
8. Ed Sheeran 
  • End Of Youth
 
  •  Colourblind
 
  •  Curtains 

 

  •  Life Goes On 
 
  •  Spark 
 
 

  • Sycamore 
 


 Cały najnowszy album Eda Sheerana Substract do posłuchania tutaj
 
Na dziś to już wszystkie utwory. Założyłam sobie, że playlistę rozpocznę i zakończę piosenkami Eda, a że nie byłam w stanie wybrać jedynie dwóch stąd jest ich aż tyle.  Mam nadzieję, że wśród tych kilkunastu piosenek znajdą się takie które przypadną Wam do gustu. 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 

 



 

 


 


 






3 komentarze:

  1. Nie słyszałam żadnej z tych piosenek. Mam co nadrabiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie posłucham, sterta prasowania się zebrała, zatem muzyka umili mi czas przy prasowaniu. Izabela Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jest się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.