22 wrz 2023

Muzyczna inność cz. 24

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.

 

  źródło

Drodzy Czytelnicy. Dziś w cyklu  Muzyczna inność ponownie trzy utwory. Będzie ballada od Kwiatu Jabłoni, szkolne wspomnienia od Ralpha Kamińskiego i ostatni singiel z najnowszego albumu Arka Kłusowskiego. Dziś bez zbędnych opisów i snucia opowieści, bo teksty piosenek mówią wszystko. Sami posłuchajcie.

1. Kwiat Jabłoni Byłominęło
 
 2. Ralph Kamiński Małe serce 
 

3. Arek Kłusowski  Motel 



Na dziś to już wszystkie utwory. Lubicie wymienionych artystów , znacie ich twórczość ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.

 

 

 

 

 

4 komentarze:

  1. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz słuchałam radia - chyba tylko przypadkiem słyszałam w aucie u kogoś. Zatem nie jestem na bieżąco z nowościami muzycznymi. Za to Kwiat Jabłoni znam i cenię - niekoniecznie za tę tutaj piosenkę, ale za wiele innych! Pozostałych piosenkarzy...raczej nie słucham. Ale Raplha K.lubię w prześwietnym "Wodymidaj" - z Kwiatem Jabłoni właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiat Jabłoni bardzo lubi moja corka, więc z ich piosenkami jestem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jest się w czym zasłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wiele tekstów Ralpha i szanuje jego naturalność

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.