24 lis 2023

Muzyczna inność cz.25

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się  piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne , odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.

 

  źródło

Drodzy Czytelnicy. W dzisiejszej odsłonie cyklu Muzyczna inność znajdzie się pięć utworów, które miały swoją premierę w ostatnich  tygodniach w tym aż trzy duety.  Są to  piosenki, które mogą zapaść głęboko w pamięć i  po prostu poruszyć. 

1. Zakopawer i Bela Komoszyńska Szczęście 
 
 
2. Zakopawer i Igor Herbut  Obłok 

3. Pawebeatrs i Roksana Węgiel  Każdej Nocy 
 

4. Kortez  Ziemia niczyja 
 
 
5. Daria Zawiałow Ballada o Niej 
 

Myślę, że o tych piosenkach nie trzeba pisać. Ich po prostu warto posłuchać. To piosenki przez duże P i sztuka przez duże S. Zasługują na jak największą ilość odtworzeń dlatego posyłam je dalej. Posłuchajcie , bo warto. 
 
Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 




3 komentarze:

  1. No to posłuchałam jak dla mnie ta ostatnia sie wyróżnia. Ja ostatnio odkryłam "Closer" zespołu
    Kings of Leon

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłucham, warto do czasu do czasu coś nowego posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych zaprezentowanych wykonawców najbardziej cenię Darię Zawiałow.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.