14 mar 2020

Kolejne zdolne dzieciaki chcą podbić rynek muzyczy. Playlista z The Voice Kids

14 marca 2020 w kalendarzu kolejna sobota roku. Pora więc na nową playlistę. Tym razem głos mają uczestnicy drugiej i trzeciej edycji programu The Voice Kids. 

Wśród piosenek, które wybrałam do dzisiejszego posta znajdą się debiutanckie single Natalii Kawalec i Hani Sztachańskiej finalistek  oraz Marcina Maciejczka- zwycięzcy trzeciej edycji tego talent show. 

Będzie też nowy anglojęzyczny utwór Carli Fernandes oraz singiel AniKI Dąbrowskiej. Obie dziewczyny brały udział w drugiej edycji.  AniKA jest jej laureatką.  

Zaprezentowane utwory miały swoją premierę w okresie od 22 lutego do 12 marca 2020 roku



1. Natalia Kawalec Pozwól

2. Marcin Maciejczak Jak gdyby nic
 
 3.  Hania Sztachańska Czarno- biały film
  
4. Carla Fernandes Jungle 
 
5. AniKA Dąbrowska Miłość


Sądzicie, że te kolejne zdolne dzieciaki mają szansę odnieść tak ogromny sukces  jak  Roksana Węgiel, Zuza Jabłońska  czy Viki Gabor, które również zaczynały  w The Voice Kids ? 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18.

 

3 komentarze:

  1. Nie widziałam an jednej edycji tego programu - od blisko 5 lat nie mam telewizji, więc nie jestem na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego tematu, ale chętnie posłucham, zdolne dzieciaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przepadam za voice kids :) nie do konca odpowiada mi ta formuła, choc "zwykly" voice podglądam od czasu do czasu. mam wrazenie jednak ze trzeba miec troche "szczescia", by taki sukces odniesc :) choc głosy bardzo ładne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.