13 sie 2020

Nowe piosenki od polskich artystów z różnych muzycznych pokoleń

Drodzy Czytelnicy. Z kolejną playlistą zamiast jak zwykle w sobotę przychodzę do Was w czwartek. 

Znajdzie się na niej osiem utworów, które swoją premierę miały w okresie od 31 lipca do 12 sierpnia 2020 roku. 

Będą zarówno wielkie powroty tj. nowy singiel Edyty Górniak, Marii Sadowskiej czy Kasi Cerekwickiej jak i premierowe utwory od młodych artystów. Oprócz tego nowość od Pawła Domagały i wspólny utwór Cleo i Dawida Kwiatkowskiego.  Zapraszam do słuchania. 

1. Paweł Domagała Wracaj
2.Alicja Szemplińska Gdzieś
 3. Izabela Szafrańska Cały świat
 4. Edyta Górniak Lime
5. Maria Sadowska feat Leszek Możdżer Marakeczi
 
 6. Kamil Bednarek Momenty
 7. Cleo i Dawid Kwiatkowski Bratnie dusze
 8. Kasia Cerekwicka W pogoni za szczęściem
Coś wpadło Wam w ucho , a może słyszeliście te utwory wcześniej ? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.

6 komentarzy:

  1. Cieszę się z tych propozycji, będę miała w co się wsłuchiwać podczas dzisiejszego wieczoru, ma upływać w spokojnych rytmach z dozą muzyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo nie na bieżąco, bo żadnej z tych piosenek nie słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej żadnej z tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę fajnych piosenek tu znalazlam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórych artystów z listy ddawno nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się piosenka Edyty Górniak oraz Cleo i Dawida :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.