8 kwi 2021

Znowu będzie nie po naszemu i to jeszcze w duetach- trzecia dawka zagranicznej muzyki

Drodzy Czytelnicy. Dziś przychodzą do Was z trzecią i póki co ostatnią  obcojęzyczną playlistą. Tym razem wybrałam piosenki, które moi ulubieni zagraniczni artyści zaśpiewali w duetach z innymi muzykami. 

Sześciu artystów, dziesięć utworów i tyle samo teledysków. Zapraszam do słuchania i komentowania. 



 źródło

1. Demi Lovato feat Sam Fisher What Other Pepole Say

 

2. Taylor Swift feat Brandon Urie Me

 

3.  Troye Sivan feat Ariana Grande Dance to this

 

4.  Sam Smith feat Normani Dancing with the stranger

 

5. Ed Sheeran feat Camilla Cabello i Cardi B South of the border

 


6. Taylor Swift feat Bon Iver Exile


7. Shawn Mendes i Camilla Cabello Seniorita

 

8.  Sam Smith feat Labrinith Love Goes


9. Ed Sheeran fea t Yebba Best Part of Me

 

10. Ed Sheeran feat Ella Mai Put it All On Me

 

 

Jakie jest Wasze zdanie na temat duetów, lubicie ich słuchać ? Może wolicie śledzić solowe dokonania poszczególnych artystów? 

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.  

 
 



 


 



 

 


 

 
 
 
 

 

4 komentarze:

  1. To będę miała co sobie posłuchać, już włączam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nie ma znaczenia czy śpiewa duet czy solo, ważne żeby wpadało w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyczne klimaty niekoniecznie mi towarzyszą w życiu, teraz zdaję się na gust córki, to ona podsuwa mi ciekawe propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słucham tylko radia i piosenki kojarzę ale nie z twórców tylko z rytmu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.