11 cze 2022

Inaczej niż zwykle tym razem to ja proszę o Wasze rekomendacje muzyczne

Drodzy Czytelnicy.  Znowu chwilę mnie tu nie było. Ostatni post opublikowałam 13 maja. Od tego czasu nie śledziłam polskich ani zagranicznych nowości muzycznych. Nie wiem jakie nowe utwory pojawiły się na Youtube w okresie od 16 maja  do 11 czerwca. 

źródło

Dlatego tym razem to ja proszę Was o zarekomendowanie mi nowości muzycznych z ostatnich tygodni. Co nowego mają dla nas rodzimi artyści, a co zagraniczne gwiazdy ? Czego Wy słuchacie w ostatnich tygodniach ?   Jaki rodzaj muzyki dominuje na Waszych playlistach ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 
 
 

4 komentarze:

  1. Niestety, w tym temacie nie będę pomocna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska13 czerwca 2022 17:14

    Czekam na rekomendacje od innych, gdyż ja nie interesuję się tym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nowego, nie wiem. Ja ostatnio bardzo często słucham utwóru YouNotUs x Louis III - Samba, to chyba dosyć świeży utwór i taki pod nóżkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często słucham Zalewskiego. Od usłyszenia Annuszki jestem nim totalnie oczarowany. Bardzo mi się podoba najnowsza płyta Zakopowera a szczególnie ich piosenka z Nosowska Wielkie oczy. Ostatnio wróciłam do słuchania starych kawałków Hey i Varius Manx. Pozdrowionka z Krakowa

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.