10 mar 2023

Muzyczna Inność cz. 21

Muzyczna inność- cykl, w którym znajdą się piosenki jakich próżno szukać w komercyjnych stacjach radiowych.  Utwory, które nie do każdego trafią, nie każdego przekonają.  Piosenki nietuzinkowe, po prostu inne, odważne zarówno w warstwie tekstowej jak i kompozytorskiej.

 
Drodzy Czytelnicy. W dwudziestej pierwszej odsłonie cyklu Muzyczna inność , który wraca na blog po długiej przerwie  pokażę Wam cztery piosenki, o których jeszcze tutaj nie pisałam, a na które natrafiłam zaledwie kilka dni temu. Nie będą to tegoroczne nowości. Wszystkie te utwory pochodzą z lat 2021- 2022. 
 
1. Skubas i Kwiat Jabłoni Zaraz się zacznie - trochę zaskakujący, ale bardzo udany duet. 
 
 2. Sanah Najlepszy dzień w moim życiu.Najnowszy utwór Zuzanny Ireny Grabowskiej, bo tak naprawdę nazywa się Sanah. 
 
 3. Kaśka Sochacka Ciche dni - tę piosenkę poznałam dzięki filmowi Netflixa Dzisiaj śpisz ze mną, w którym można ją usłyszeć.  Cały album artystki, o tym samym tytule do posłuchania tutaj
 
 4. Daria Zawiałow, Sokół, Michał Kush Laura - jeden z ostatnich singli wydanych przez artystkę przed zapowiadaną przez nią przerwą od nagrywania i koncertowania, która trwa od grudnia 2022 roku. 
 
 
Na dziś to już wszystko. Znacie te kompozycje, co o nich sądzicie ? 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.



 

 

 



 

 






 

 




 


 

11 komentarzy:

  1. Kocham Sanah i jej twórczość❤️ od jakiś dwóch lat moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przesłuchać piosnkę Kwiatu Jabłoni, bo zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienie, miło się słuchało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale również mało to śledzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mieszkam w Polsce, ale fajnie, że mogę posłuchać co właśnie króluje w stacjach radiowych. Bardzo mi się podoba "Kwiat jabłoni" i uwielbiam "Sanah".

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie najbardziej przemawiają piosenki Sanah. Uwielbiam jej głos

    OdpowiedzUsuń
  7. Sanah to ulubiona wokalistka mojego narzeczonego, zaraz obok Marie. Ja wolę zdecydowanie Kwiat Jabłoni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całą pewnością jest co słuchać w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra muzyka koi obyczaje, a jeśli te są dobre to i każdy dzień będzie lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sochacka i Zawiałow od razu trafiły w mój gust. Fantastyczne wokalistki. Lubię też Natalie Sikorę, kojarzy mi się bardzo z Edytą Bartosiewicz, która uwielbiałam już jako gówniara. Kwiat Jabłoni też w sumie fajny :)
    Miłej niedzieli

    Kaśka Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam blog muzyczny mojego kumpla Muzyczny kuferek. Bartas też pisze o płytach zespołów ciekawych i nietuzinkowych.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.