20 sie 2024

Muzyczne perełki z ostatnich 3 miesięcy

Drodzy Czytelnicy.  Nie było mnie na tym blogu prawie trzy miesiące. Nie planowałam tak długiej przerwy. Mało tego dopiero wczoraj zdałam sobie sprawę trwała aż tyle. Wakacje, różne inne przyjemności i sezon ogórkowy jeśli chodzi o premiery muzyczne.  To główne powody. 

Artyści zamiast prezentować nowe single wypełniali czas koncertami, festiwalami i występami na imprezach telewizyjnych a nawet lokalnych wydarzeniach plenerowych.

Nie jestem w stanie pokazać wszystkich polskich utworów, które pojawiły się na rynku od początku czerwca do połowy sierpnia. Skupię się na nowościach od moich ulubionych artystów i piosenkach, które królują na listach przebojów największych rozgłośni radiowych. 

Zapraszam do słuchania , komentowania i proponowania swoich ulubionych "kawałków" ostatnich trzech miesięcy. 

 

źródło

1. Natalia Kukulska Dobrostan 

2. Kwiat Jabłoni Poproszę więcej siebie

3. Męskie Granie 2024 Wolne Duchy 
4. Kaśka Sochacka Szum 
5. Dawid Kwiatkowski Beze mnie 

6.  Sanah Byłominęło

7. Sanah Śrubka

8. Sanah Mleczna Droga

Cała płyta Sanah do posłuchania poniżej

9. Dominik Dudek Od kiedy jesteś 

10. Sarsa Jak w filmie 

11. Marta Bijan Parę chwil 

12. Natalia Szroeder Upał

13. Paweł Domagała Tchórz. 

14. Baranovski 

15. Natalia Nykiel Daylight

16. Eva Novel, Nino Cinuello, Surreal Players Okno duszy 

17. Magdalena Tul Make Me Believe
Na dziś to już wszystko. Zostawiam Was z tymi różnorodnymi dźwiękami. Mam nadzieję, że wpadną Wam w ucho.  Wpis może zostać zaktualizowany o zaproponowane przez Was polskie nowości. 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najmocniej wkręcił mi się "Szum". Lubię też nową piosenkę Sylwii Grzeszczak

    OdpowiedzUsuń
  2. Męskie Granie z tego roku zupełnie nie wpadło mi w ucho. Za to bardzo podoba mi się nowa piosenka Kwiatu Jabłoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi początkowe też tak piosenka nie wpadła w ucho, ale z czasem mi się spodobała i teraz chętnie jej słucham 😁 Choć moim numerem jeden jest dalej I Ciebie też bardzo

      Usuń
  3. Chętnie posłucham Twoich propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskie Granie fajne, chętnie odsłucham wszystkich propozycji

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych propozycji, nie każda wpada w ucho, ale większość tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że skuszę się na ich przesłuchanie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.