17 lut 2018

Wspomnień czar czyli pioseneki z bajek i filmów dla młodzieży

Kilka tygodni temu pisząc o muzyce z seriali Disneya 
wspominałam, że teraz nie produkuje się już filmów w stylu Camp Rock czy High School Musical. Dziś postanowiłam przypomnieć piosenki właśnie z tych filmów, ale nie tylko . Zresztą zobaczcie sami. 

fot. pixbay
1. Beata Bednarz Krąg życia -piosenka z kultowego filmu Król Lew . Polski tekst napisał Filip Łobodziński.
 2. Edyta Górniak Lustro - polska wersja piosenki Reflection, którą wykonywała Christina Aquilera. Premiera filmu Mulan, z którego pochodzi ta piosenka miała miejsce dokładnie dwadzieścia lat temu w roku 1998. Ostatnio przypomniano ją w programie The Voice Kids.
 3. Ewa Konstancja Balhuk Tej historii bieg - kompozycja z filmu Piękna i bestia. Wykonuje ją aktorka, którą możecie kojarzyć z roli lekarki Grażyny w serialu Barwy Szczęścia. Kolejna piosenka poznana dzięki The Voice Kids.
 4. Hania Stach & Andrzej Lampert Moja muzyka to Ty- polska wersja piosenki You Are The Music in Me ze ścieżki dźwiękowej do filmu High School Musical 2. Film do, którego zawsze będę mieć sentyment miał premierę w 2007 roku. Ktoś pamięta  ten filmowy szał ?
 
 5. Ewa Farna & Kuba Molęda Oto ja - to z kolei polski odpowiednik utworu This me , który w 2008 roku w filmie Camp Rock śpiewali Demi Lovato i Joe Jonas .
 6. Hania Stach & Łukasz Zagrobelny Ty i ja - teledysk promujący trzecią część filmu z Vannessą Anne Hudgens i Zackiem Efronem w rolach głównych.High School Musical 3 Ostatnia klasa wszedł do polskich kin w październiku 2008 roku. 
 7. Ewa Farna & Kuba Molęda Nie zmieniajmy nic - na koniec piosenka z Camp Rock 2 Wielki Finał. Rok 2010. 17- letnia Ewa Farna i 23- letni Kuba Molęda w drugim i ostatnim wspólnym utworze.

Ależ się sentymentalnie zrobiło. Może nawet obejrzę sobie wszystkie te filmy po raz kolejny ? Chociaż wiem, że odbiorę je zupełnie inaczej niż w czasach dzieciństwa, bo nie jestem już dzieckiem. A Wy ? Wracacie czasem do kultowych filmów i seriali Diseneya ? Nadal czujecie tę magię czy po latach jednak czar pryska ? Udanego dnia Anne 18. 

2 komentarze:

  1. Tych filmów dla młodzieży, muzyki też, totalnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, gdyby ktoś zrobił takie zestawienie ale z filmów mojego dzieciństwa! Hmmmm... Może sama się pokuszę!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.