12 gru 2020

Kolejne polskie nowości muzyczne czyli coś do posłuchania w grudniowe dni

Drodzy Czytelnicy. Wydawać by się mogło, że grudzień i okres przedświąteczny nie sprzyjają wydawaniu innych utworów niż te o tematyce świątecznej. Polscy artyści są innego zdania i właśnie w grudniu kontynuują promocję wydanych niedawno albumów. Do grupy tej należą Cleo, Paweł Domagała i Krzysztof Iwaneczko. Premiera jego drugiej płyty będzie miała miejsce 15 grudnia 2020. 

Na laurach nie spoczywają też młode wokalistki, które wciąż czekają na fonograficzny debiut. Natalia Zastępa i Wiktoria Zwolińska - szerszej publiczności dały się poznać w programach The Voice Kids i The Voice of Poland również wydały kolejne single.  Kasjan Cieśla  też postanowił o sobie przypomnieć.

Przed Wami siedem utworów, które swoją premierę miały w okresie od 9 do 12 grudnia 2020.

źródło: pixbay.com

1. Krzysztof Iwaneczko i Krzysztof Herdzin Tęskno

2. Paweł Domagała Synku mój

3. Natalia Zastępa Niech się stanie

 

4. Wiktoria Zwolińska Kolęda Anioła 

 5. Cleo feat Weronika Juszczak Number One
 
 
6. Sanah Duszki
 

7. KasjaN Tulipany
 


Na dziś to już wszystkie muzyczne propozycje. Trafiłam w Wasz gust ? 
 
Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18.


 


 


 


 

 



 



5 komentarzy:

  1. Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie muzycznym odkryciem tego roku na polskiej scenie jest zdecydowanie Sanah.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Sanah jest muzycznym odkryciem, ale wszystkie Twoje propozycje są fantastyczne. Będę słuchać w wolnym czasie - nie mogą być tłem w czasie pracy, bo ich słowa są bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie grudzień to zawsze kolędy w wykonaniu mojej ulubionej artystki Olgi Bończyk, plus wszelkie świąteczne hity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nowa nutę do posłuchania

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.