7 gru 2020

Polskie piosenki z listopada i grudnia czyli przedświąteczne nowości muzyczne

Drodzy Czytelnicy. Dziś wracam do prezentowania nowej polskiej muzyki. Pokażę Wam pięć piosenek, które  miały swoją premierę w okresie od 25 listopada do 6 grudnia 2020 roku

Na playliście między innymi niespodziewany singiel od Edyty Górniak czy piosenka zapowiadająca nowy album Krzysztofa Iwaneczko. 

Pokażę też np. przedświąteczne propozycje od Haliny Młynkowej, Sandry Miki i najpopularniejszego chóru w Polsce. Będzie również wspólny singiel uczestników programu The Four Bitwa o Sławę- nagrany w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. 

Mam nadzieję, że udało mi się trafić w Wasz muzyczny gust. 


źródło

1. Krzysztof Iwaneczko i Krzysztof Herdzin Chcę pamiętać

 

2. Edyta Górniak Too Late

 
 
3. Justyna Steczkowska Miej odwagę

4. Halina Młynkowa Aniołowie


5. Sound"n" Grace Fale

 

6. Maria Sadowska Kocham Cię (Acoustic)

 
 
7. Karolina Leszko, Kasia Dereń, Nick Sincler , Sami Harb Dwa kroki stąd / Almost Home

 

Wersja angielska

 

8. Sandra Mika Piosenka o szukaniu nieba

Na dziś to już wszystkie utwory. Napiszcie w komentarzu co o nich sądzicie. Dajcie również znać czym obdarował Was Mikołaj.

Przyjemnego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 


 

 

 


 

 
 

6 komentarzy:

  1. Kilka bardzo ciekawych propozycji pokazałaś, nic tylko zatracić się w tych pięknych nutach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wysłucham sobie na spokojnie, bo lubię j jak coś muzycznego mi towarzyszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę je dziś przesłuchać bo nie znam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zestawienie! Przyznam, że jestem ostatnio trochę do tyłu z nowościami, z tej listy znałam jedynie piosenkę Marysi Sadowskiej. Spore zaskoczenie to Herdzin. Bardzo tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam chyba żadnej z tych piosenek. Czas nadrobić braki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wybór! Wszystkie są w moim typie - tylko Młynkowa jakoś mnie nie zachwyca, chociaż ją lubię :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.