20 mar 2021

Piosenki z 2021 roku, o których jeszcze nie napisałam

Drodzy Czytelnicy. Dzisiejsza playlista będzie krótka i dość nietypowa.  Dlaczego ? Zazwyczaj w tego typu postach  pokazywałam  polskie piosenki , które miały swoją premierę w konkretnym miesiącu. 

Dziś będzie inaczej. Pokaże Wam piosenki, z 2021 roku, o których nie wspomniałam w poprzednich playlistach.  Będzie ich pięć.   Pierwsze trzy zostały wydane w styczniu, a dwie ostatnie w marcu. 

W dzisiejszym poście znajdą się zarówno utwory młodych jak i tych bardziej doświadczonych wokalistek. 

Karo Szczurowska i Wiktoria Tracz znane z pierwszej edycji Voice Kids singlami Uciekaj i Scars promują swoje debiutanckie płyty. 

Marta Bijan kompozycją Disneyend zapowiada drugi studyjny album, natomiast Kasia Dereń po raz pierwszy wydaje singiel po polsku. Natomiast piosenka Natalii Szroeder Powinnam ?  jest podsumowaniem dziesięciu lat jej muzycznych działań, zapowiedzią kolejnego albumu i nowego rozdziału w karierze. Rozdziału, o którym marzyła od lat. 

Tyle słowem wstępu. Teraz już zapraszam do słuchania i komentowania.

 Dziewczyna, Gra Na Gitarze, Natura, Gitara, Gitarzysta

 źródło

1. Karo Szczurowska Uciekaj

 

2. Wiktoria Tracz Scars

 


3. Marta Bijan Disneyend


4. Kasia Dereń XXI


 
5. Natalia Szroeder Powinnam ?

 

Śledzicie polskie nowości muzyczne ? Lubicie naszych rodzimych artystów ? 

Miłego słuchania i udanego dnia. Anne 18. 
 
 

 

 

 

3 komentarze:

  1. Jakoś nie przekonują mnie te piosenki. Może jestem wybrana, ale mam wrażenie, że tekst to zlepek słów bez głębi.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi musi coś wejść w ucho od pierwszego słuchania, nie słyszałam jeszcze tych kawałków, ale parę zapowiada się obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z polskich twórców ostatnich lat na uwagę zasługuje Sanah, zdecydowanie wyróżnia się na tle innych.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku Witaj na blogu O muzyce słów kilka. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.